Ben jij op zoek naar een stageplek voor je opleiding in de richting van communicatie? Stichting Muses is per 1 februari 2019 op zoek naar:

Afstudeer stagiair(e) Communicatie - Marketing (Customer Journey)

Omschrijving:

Stichting Muses traint vrijwilligers van voorbereiding tot terugkeer. Al meer dan 5600 vrijwilligers zijn goed voorbereid op hun vrijwilligerswerk door een training van Stichting Muses. Uit eigen ervaring en de ervaring van vele anderen weten wij hoe belangrijk een goede voorbereiding is. Maar wat is nou daadwerkelijk het effect? Hoe vergroot onze training daadwerkelijk de impact van de vrijwilliger, wat hebben de projecten in het buitenland hieraan en wat is zelfs het effect op onze maatschappij? Om hierachter te komen is stichting Muses in 2016 begonnen met een grootschalig onderzoek (meer informatie) naar de effectiviteit van de voorbereidingstraining. Hieruit kwam mede naar voren dat betrokkenheid bij een organisatie belangrijk is voor deze impact. Deze betrokkenheid zouden we graag verder onderzocht zien.


Jouw rol:

Als onderzoeksstagiair(e) zul je een bijdrage leveren aan het grootschalige impact-onderzoek. Onderdeel van dit onderzoek is het in kaart brengen van de customer journey binnen onze organisatie en onderzoeken hoe deze geoptimaliseerd kan worden. Met jouw afstudeeropdracht help je mee om van vrijwilligers onze ambassadeurs te maken!

  • Een uitdagende afstudeeropdracht als onderdeel van een groot lopend onderzoek
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een gezellig (jong) team waarin persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk is
  • Goede begeleiding van de hoofdonderzoeker, die tevens geldt als jouw sparringpartner
  • Je volgt een opleiding (minimaal HBO) in de richting van communicatie - marketing - media - bedrijfskunde
  • Je hebt affiniteit met het onderwerp vrijwilligerstoerisme
  • Je draagt met je onderzoek bij aan het vergroten van de impact van vrijwilligers wereldwijd
  • Je zit in de eindfase van je opleiding en hebt kennis over onderzoekstechnieken (kwalitatief/kwantitatief), analyseren en rapporteren
  • Beschikbaar voor de periode februari 2019 - juli 2019
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent proactief
  • Goede beheersing van Engels

Interesse?

Vind jij het interessant om na te denken over hoe je klanten aan je organisatie kan binden? Vind je het leuk om een organisatie hierop te adviseren? Wil jij onze customer journey expert worden?